Aby stworzyć profesjonalny rollup reklamowy, warto pamiętać o uwzględnieniu w projekcie barw CMYK, aby kolory w druku nie uległy zmianom. Ponadto ważna jest również wysoka rozdzielczość, minimum 150 DPI, aby grafiki były ostre i czytelne. Projektując roll-upy, dobrze jest zachować proporcje 1:1, aby uniknąć ewentualnych zniekształceń, pamiętając o tym, że istotne informacje najlepiej umieścić na wysokości wzroku odbiorcy, ponieważ tego typu reklamy ogląda się z bliska. Ostatni krok to zapisanie pliku w formacie PDF, JPG lub TIFF, w celu zachowania najwyższej jakości w druku.
Każdy roll up tworzony przez naszych doświadczonych specjalistów w Łodzi jest wykonywany z najwyższą starannością, zgodnie z projektem zleceniodawcy. Roll up to bowiem ciekawa forma promocji, wykorzystywana zarówno na targach, jak i w siedzibie firmy. Skrupulatnie wykonany rollup to więc inwestycja w efektywny marketing, zwłaszcza że wyróżnia go mobilność, efektywność i łatwość w montażu. Roll-up okazuje się więc skutecznym narzędziem, prezentującym produkty lub usługi wybranego podmiotu, co przyciąga klientów i buduje rozpoznawalność marki.
Przygotowując projekt, należy uwzględnić takie kwestie jak wysoka rozdzielczość, ciekawa grafika, ułożenie tekstu w odpowiednich odległościach, hasło przyciągające uwagę oraz prosty przekaz. Należy bowiem podkreślić, że krzykliwe obrazy mogą odstraszyć wiele osób, dlatego w większości przypadków najlepiej wybrać opcje bardziej stonowane, eleganckie i klasyczne. Te elementy pozwolą Państwa firmie wyróżnić się na tle konkurencji, chociażby podczas spotkań branżowych lub targów, dzięki czemu wielu potencjalnych klientów, z pewnością zauważy i zapamięta taki oryginalny rollup.
Jak przygotować grafikę - zobacz instrukcję - wersja PDF